Nasze Przedszkole  przygotowuje dziecko do przeżywania sukcesu poprzez

  • Kształtowania poczucia własnej wartości
  • Uwzględniania  potrzeb dzieci  , ich możliwości  oraz rozwijania ich umiejętności  i zdolności
  • Zapewnienia dziecku wszechstronnego rozwoju , prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego ,wychowawczego  i opiekuńczego
  • Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci
  • Posiadanie wykwalifikowanej kadry pedagogicznej ,otwartej na nowości
  • Zapewnienia odpowiedniej bazy dydaktycznej
  • Promowania swoich działań w środowisku
  • Tworzenia bezpiecznej i przyjaznej atmosfery .
  • Kształtowania u dzieci odporności emocjonalnej ,umiejętności radzenia sobie w sytuacjach nowych i trudnych.
  • Kształtowania u dzieci zdrowego stylu  życia

 

Cechy naszego Przedszkola

  • Dostępność
  • Przyjazna atmosfera
  • Dobra organizacja pracy 
  • Zapewnione bezpieczeństwo
  • Otwartość
  • Gotowość na wszelkie zmiany
  • Organizacja samoucząca się
  • Wyposażenie stosowne do potrzeb i zadań
  • Wewnętrzna spójność ( programy ,plany ,obieg informacji)    

 

System wartości naszego Przedszkola

  • Dbałość o zdrowie psychiczne i fizyczne
  • Poszanowanie tradycji narodowych – duma z bycia Polakiem mieszkańcem ziemi niepołomickiej
  • Tolerancja i godność własna
  • Kształtowanie u dzieci poczucia własnej wartości  ,zaufanie do swoich możliwości umiejętność samodyscypliny
  • Wrażliwość na potrzeby i szacunek dla osób słabszych ,chorych , starszych
  • Dziecko orientuje się co jest dobro a co zło .
  • Przestrzeganie zasad kulturalnego zachowania się
  • Rozwijanie umiejętności społecznych które warunkują poprawność relacji z dziećmi i dorosłymi .

 

Nauczyciele w naszym przedszkolu   

  • Pomagają każdemu dziecku w osiągnięciu pełnego potencjału we wszystkich obszarach życia   
  • Stwarzają najkorzystniejsze warunki do rozwoju 
  • Rozbudzają zaciekawieniem świata        
  • Kultywują własną ,naturalną chęć uczenia si       
  • Wyzwalają radość z poznawania i uczenia się
  • Stymulują całościowo ,harmonijnie rozwój dziecka zgodnie z jego indywidualnym tempem   
  • Uczą  poprzez aktywne i twórcze działanie      
  • Włączają rodziców do procesu wychowania i wspierania nauczyciela w kształtowaniu właściwej osobowości dziecka    
  • Doskonalą   swoją wiedzę ,zdobywają stopnie awansu zawodowego  
  • Wdrażają techniki ewaluacyjne
  • Chętni do pracy i otwarci na zmiany .    

 

Rodzice

  • Przekonani są do kształcenia ,wychowania dzieci w przedszkolu      
  • Otwarci na zmiany zachodzące w przedszkolu     
  • Są partnerami w tworzeniu klimatu ,działalności dydaktycznej i zarządzaniu przedszkolem     
  • Pozytywnie oceniają pracę przedszkola

Dzieci    

  • Czują się bezpiecznie w przedszkolu     
  • Są przygotowane do dobrej komunikacji społeczne    
  • Odnoszą sukcesy    
  • Odporne emocjonalnie w sytuacjach nowych ,trudnych
  • Stosują techniki twórczego myślenia       
  • Posiadają wiadomości i umiejętności ważne w edukacji szkolnej